چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500

قدرت (وات)
3500
امکانات کاربردی
سوسیس ساز
دارد
کبه ساز
دارد
امکانات
سایر ویژگی ها و امکانات
مجهز به سیستم چرخش معکوس
دارای قیف تمام فلزی
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
15,391,989 تومان

موجود

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500

بررسی تخصصی محصول

 

نقد و بررسی:

 

استفاده از رنگ مشکی و نقره‌ای در بدنه حس خوبی را به مخاطب القا کرده و تلفیقی خاص و مدرن به شمار می‌رود.گرچه وزن نسبتاً زیادی دارد اما به همان نسبت هم امکانات فراوانی دارد، گلویی نیز ارتفاع مناسبی دارد تا از خطرات احتمالی پیشگیری کند. علاوه بر ظاهر مقبول این مدل دارای توان 3500 واتی است، توانی نسبتاً زیاد که کار چرخ کردن را با سرعت و قدرت بیشتری انجام داده،

گوشت‌ها با این سرعت به وسلیه 3 صفحه مشبک ریز، متوسط و درشت به دو حالت  خارج می‌شوند و باید افزود که تیغه و شبکه هر دو ضد زنگ هستند. لازم به ذکر است که توانچرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500 نسبت به دیگر انواع چرخ گوشت پاناسونیک بالاتر است و علاوه بر این، چند ویژگی ممتاز دیگر نیز دارد از جمله:

  • دو سرعته بودن که به شما امکان تنظیم آن را خواهد داد.
  • موتور کم صدای DC به شما امکان انجام کار با کمترین میزان آلودگی صوتی و آسیب برای گوش‌ هایتان را ممکن می‌سازد.
  • شستشوی آن نیز به سبب یک قطعه نظافت دیسک که پیش بینی شده به بهترین صورت انجام می‌پذیرد.
  • برای قفل کردن و باز کردن سریع سری نیز یک اهرم مخصوص قرار داده شده است.
19kala
با کمک قابلیت سیستم چرخش معکوس که در هنگام گیر کردن قطعات گوشت برای بازگرداندن به بالا و چرخ مجدد کاربرد دارد به عمر و کارایی دستگاهتان افزوده خواهد شد. افزون بر این، دو قابلیت سوسیس ساز و کبه ساز است که به شما امکان تهیه سوسیس سالم خانگی و گوشت برای کباب و به صورت گوله و قل قلی را می‌دهد که برای بسیاری از غذاها کاربرد دارد.

 

سرعت این محصول در دو سطح مختلف قابل تنظیم است. با وجود دیسک‌های مختلف چرخ‌کردن، امکان چرخ‌کردن قطعات گوشت در سه اندازه‌ی ریز، متوسط و درشت فراهم شده است. این سه دیسک از جنس استیل ضدزنگ هستند و برای کار با آن‌ها باید در گلویی مخصوص خود قرار گیرند؛ همچنین دو سری مخصوص سوسیس‌ساز و کبه‌ساز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید غذاهای گوشتی سالم و خوشمزه‌ی متنوعی را در خانه تهیه کنید

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم چرخش معکوس اشاره کرد که قادر است کارایی این محصول را تا حد زیادی افزایش دهد. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه‌ی دستگاه گیر کنند، می‌توان به‌کمک عملکرد چرخش معکوس به‌راحتی آن‌ها را خارج کرد. به‌این‌ترتیب همه‌ی قطعات برعکس چرخیده و انسداد رفع می‌شود. نظافت دیسک‌های چرخ‌گوشت کار سخت و زمان‌گیری است. پاناسونیک برای نظافت آسان دیسک‌ها راه‌حلی هوشمندانه در نظر گرفته است. قطعه‌ی مخصوص نظافت که به همراه این چرخ‌گوشت ارائه می‌شود، به‌راحتی قطعات گوشت را از منافذ دیسک خارج می‌کند و زمان و انرژی لازم را برای تمیزکردن این قطعات، تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی