19,306,407 تومان

موجود

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

چرخ گوشت مولینکس Moulinex ME6868 Fleischwolf

ساعت چرخ گوشت قدرتمند و بادوام برای استفاده روزمره. کوفته ، سس بولونزی ، همبرگر یا حتی کباب: تمام غذاهای گوشت چرخ کرده خود را با HV8 Pro آماده کنید – چرخ گوشت بسیار قدرتمند و قابل اعتمادی که به لطف کابل حمل و نقل و محفظه لوازم جانبی ، همراه عملی شما می شود.

گوشت چرخ کرده عالی و سریع با چرخ گوشت HV8 از کوفته کوفته خانگی ، کیک برگر و کباب تهیه شده از گوشت چرخ کرده تازه لذت ببرید.

چرخ گوشت Moulinex ME6868 چرخ گوشت به لطف قدرت محکم موتور 2200 W ، سیستم برگشت معکوس 4.5 کیلوگرم گوشت در دقیقه تولید می کند – عملکرد معکوس را نمی توان به طور تصادفی روشن کرد ،

که از موتور محافظت می کند. ریز ریز یا درشت با 2 ضمیمه ، خرد کردن با کیفیت بالا با تیغه خودتراشنده ، کباب و پیوست کالباس.

تطبیق پذیری برای غذاهای متعدد شامل چهار لوازم جانبی ، 2 دیسک سوراخ دار فولاد ضد زنگ برای 2 کیفیت مختلف گوشت چرخ کرده: ضمیمه درشت برای همبرگر خانگی ، متوسط ​​برای کوفته کوفته خانگی و بولونزی.

لوازم جانبی Kebbe و سوسیس این کار را بسیار آسان می کنند دور انداختن آسان است ست های چاقو ، دیسک های  سوراخ دار ، اتصالات کباب و سوسیس را می توان به راحتی در دستگاه قرار داد

دستکاری آسان دسته بزرگ برای حمل و نقل و نگهداری آسان با تشکر  از Moulinex ME6868  برای  اتصال فلزی اتصال فلزی بین خرد کن و موتور برای استفاده طولانی مدت سیستم برگشت ایمن جهت چرخ گوشت را نمی توان به طور تصادفی تغییر داد. برای انجام این کار ، ابتدا باید به موقعیت خاموش برگردانده شود


مولینکس از برندهای قدیمی و معتبر فرانسوی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. مولینکس کلمه ی ترکیبی به معنای چرخ قدیمی است. بیشترین تولیدات این شرکت مربوط به لوازم خانگی کوچک میباشد که بیشتر خانم های خانه در آشپزخانه با آن سروکار دارند. غذا ساز،مخلوط کن، همزن، پلوپز، سرخ کن، چرخ گوشت ، اتو بخار،آبمیوه گیری، گوشت کوب برقی، آسیاب، کتری برقی، قهوه ساز خردکن و ماشین آشپزخانه و دیگر لوازم کوچک خانگی است.

 

دربازه مونیلیکس

ALT

مولینکس در سال 1937 توسط ژان مانتوله Jean Mantelet در فرانسه تاسیس شد. هدف ژان مانتوله این بود که برندش در اکثر نقاط دنیا گسترش یابد و بین مردم محبوب باشد. از امتیازهای این برندقیمت مناسب و کاهش هزینه ها در تمامی سالها بوده است تا تمامی قشر جامعه بتوانند از برند مولینکس استفاده کنند.

 

 

آنچه این برند را از سایر برند های دیگر لوازم خانگی جدا میکند، اهمیت دادن و توجه به تغییرات و سلیقه ی مردم جامعه است.

در اوایل دهه 1960 ژان مانتوله چند خردکن برقی مولینکس را به آمریکا فرستاد. و پاسخ نماینده ی آمریکایی در جواب این بود: این خردکن های فرانسوی مولینکس برای مردم فرانسه جذاب هستند و برای سلیقه مردم آمریکا جذاب نیست و تنها شکل ظاهریش است که باعث میشود این محصول در آمریکا به فروش نرسد! او به مانتوله پیشنهاد داد که از یک طراح خلاق و واقعی استفاده کند. پیشنهادی که باعث شد مولینکس در بازارهای جهانی محبوب شود.

 

 

مولینکس در طی چندین دهه فعالیت خود از رنگ های قهوه ای، نارنجی، سفید و قرمز استفاده کرده است که هر کدام از رنگ ها بیانگر نوعی پیام به مصرف کننده است. از آن زمان به بعد محصولات مولینکس مورد توجه و سلیقه عموم مردم قرار گرفت و در بازار عرضه گردید. و همین طور به ایران هم راه پیدا کرد و مورد توجه مردم ایران نیز قرار گرفت.

 

نتیجه تصویری برای ‪Moulinex LOGO‬‏

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
سایر مشخصات
کد محصول

Moulinex ME6868 Fleischwolf

رنگ

خاکستری

ضخامت شبکه

6 میلی لیتر

قطر شبکه

62 میلی لیتر

قدرت

2200 وات

وزن

5/130 گرم

ولتاژ

220-240 ولت

زمان تحویل

فوری در ایران استان فارس و چهار روز کاری در سراسر کشور

برند

مولینکس

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چرخ گوشت مولینکس Moulinex ME6868 Fleischwolf”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی